niedziela, 9 listopada 2014

STEMPLOWANIE I MALOWANIE PALCAMI - prace plastyczne. ZABAWA DLA CAŁEJ RODZINY.



Wielką frajdę sprawiają rodzicom zabawy małych dzieci. Lubimy obserwować jak nasze dzieci radzą sobie z różnymi problemami, jaką wykazują się pomysłowością.

Uwierzcie, zabawa z dorosłymi dziećmi jest dużo bardziej ekscytująca :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam efekty pracy mojej rodziny. Niedzielne wspólne spędzanie czasu może być bardzo kreatywne. Szczególnie, gdy pan domu gotuje obiad, a pozostali członkowie rodziny wymyślają co chcą robić.

No i wymyślili.

Do wykonania naszej pracy potrzebne są białe kartki papieru, akwarele, mazaki.



Co z tym wszystkim musimy zrobić?
Oto instrukcja:

1. Umocz palec w farbie i zrób jego odcisk na białej kartce.
2. Powtórz powyższą czynność tyle razy, ile chcesz.
3. Czarnym mazakiem dorysuj każdemu odciskowi oczy, pyszczek, płetwy i ogon.
4. Pomaluj płetwy i ogon kolorowymi mazakami.
5. Dorysuj inne elementy kojarzące się z morzem.




Spójrzcie, jaki pomysł na pracę miała moja córka, lat. 23.



















Syn, lat 19, zaczął od palcowych stempli, ale porzucił ten pomysł i potem już tylko malował palcami.















Autorka tego bloga poradziła sobie tak:


















Pan domu pozazdrościł nam śmiechów. Szybko opuścił kuchnię i też malował palcami. Oto jego dzieło:




To było bardzo wesołe, rodzinne popołudnie. Miło było usłyszeć takie głosy:

- Ja nie umiem, nic mi z tego nie wychodzi.
- O, nie! Ukradłaś mi pomysł!
- Jakie jeszcze płetwy mają ryby?
- O, ja! Jaki fajny! 
- Ja też tak chce!   itp.

Jak Wam podobają się nasze prace? Następnym razem może polepimy plasteliną .... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz