piątek, 23 maja 2014

ARANŻACJE WNĘTRZ - LAMPY

Ahoj wszystkim moim czytelnikom!!

Cieszę się, że jesteście ze mną. Dziękuję za każde kliknięcie :)
Jestem na bloggerze od miesiąca, wyświetleń przybywa, polubień na FB również. Cieszy  mnie to bardzo :)
Rozkręcam się dopiero, a pomysłów w głowie coraz więcej. Jest tyle rzeczy związanych z morzem, o których bym chciała napisać.... 

Tak sobie pomyślałam, że nie mogę ominąć spraw związanych z aranżacją wnętrz oraz z modą. Dziś pierwszy odcinek z tej serii. Będzie o lampach :)
Fascynujące jest to, że moda na styl marynistyczny trwa od dawna i wszystko wskazuje na to, że nigdy nie minie.
Urządzenie wnętrza w tym stylu jest już poważnym przedsięwzięciem, bo wiąże się często z gruntownym remontem. Sympatycy morskich klimatów mogą jednak skorzystać z pojedynczych elementów, które będą nawiązywać do ich pasji. Takim dodatkiem może być lampa. Osobiście wybrałabym taką z podstawą ze sznura. Bardzo pasowałaby do wnętrza mojego salonu :)
A która Wam podoba się najbardziej?
Zdjęcia pochodzą z Google Grafika.



























Tyle na dzisiaj. Zapraszam na kolejne posty :) AHOJ!

11 komentarzy:

  1. Interesujące propozycje, lampy te z pewnością przypadną do gustu entuzjastom marynarskich klimatów. Nie ukrywam jednak, że do mnie znacznie bardziej przemawiają obecnie strojne żyrandole — sklep internetowy, który odkryłam dzięki mojej koleżance, posiada w swym asortymencie różne modele lamp, które zachwycają nietypowym wzornictwem oraz wysoką jakością wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale przepięknie to wygląd! Jetem pod wrażeniem. Na co dzień zajmuje się architekturą wnętrz mieszkalnych i taki motyw na pewno przyda mi się do pracy, aby sprostać wymaganiom moich klientów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe lampy ale bardziej dla dzieci niż dla dorosłych chociaż co kto lubi. LAmpy z abażurami z nadrukami bardzo przypadają do gustu dzieciom. Nawet my ostatnio czytaliśmy na https://kupujlampy.pl/blog/jak-wybrac-odpowiednie-lampy-wiszace-do-pokoju-dzieciecego-i-mlodziezowego/ jakie lampy wybrać do pokoju dzieci i zdecydowaliśmy się z męzem na lampy z koloroym abażurem ale bez nadruku. Za kilka lat dzieci wyrosną z nadruków, a my nie będziemy musieli kupować nowej lampy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy artykuł i piękne lampy.
    https://www.collageblog.pl/blog/jak-dobrac-lampy-w-jadalni#

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te lampy , najbardziej podoba mi sie ta z 4 zdjęcia :) jest taka uniwersalna , pasuje jako dodatek do marynarskiego stylu ale myśle, że spokojnie pasowałaby w niejednym salonie . Niedawno z męzem kupowaliśmy lampy do kuchni ale szczerze mówiąc jest na rynku tyle styli i propozycji , że nie wiadomo na co się skusić. Pomógł mi troche artykuł https://https://kupujlampy.pl/blog/lampy-wiszace-do-kuchni-na-co-zwrocic-uwage-przy-wyborze/ bo jasno pokazuje na co należy zwrócic uwagę. Producenci prześcigają się teraz z pomysłami,lecz niestety większa część jest zupełnie nie praktyczna . Czekam na nowe posty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje, choć nie ukrywam tego, że do mnie przemawiają bardziej wiszące, nowoczesne lampy nad stół. Uważam, że oświetlenie to świetnie sprawdza się zwłaszcza w kuchniach i jadalniach, ponieważ dzięki niemu możemy oszczędzić sporo cennego miejsca. Niedawno sprawiłam sobie bursztynowe lampy w kształcie żarówek i muszę przyznać, że w mojej nowocześnie urządzonej kuchni prezentują się one po prostu fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampy są ważne w naszych wnętrzach. Nie są jedynie elementem oświetlenia, ale i ozdobą, a także tworzą wyjątkowy klimat w naszym wnętrzu. Powinniśmy zwrócić uwagę na barwę światła, na to czy dana lampa ma dawać więcej światła czy mniej. Inne nasycenie będziemy mieć w kuchni, a inne w sypialni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lampy są świetnie. Unikatowe lampy industrialne planuje kupić do mojego nowego domku. Te są fajne, ale typowo do pokoje dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybór lamp do domu nie jest prosty. Nie mam na myśli kwestii estetycznej, ale przede wszystkim największy problem stanowi światło, które musi być dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowałam się na ekskluzywne lampy nowoczesne szklane do mojego domu i jestem bardzo zadowolona z efektu. Prezentują się genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie te lampy sa fajne do pokoju dziecka, ale osobiście wybrałabym bardziej nowoczesne lampy stojące i wiszące.

    OdpowiedzUsuń